Senang sekali berkunjung.

Beberapa hari yang lalu, saya mengunjungi urut Hannam-dong dengan rakan-rakan saya dan menikmati spa.
Saya akan memperkenalkan anda dengan rasa kagum terhadap dalaman yang mewah dan kemahiran pengurusan yang sangat baik.

Tempat yang kami lawati terletak di tengah-tengah Desa PBB di Hannam-dong, jadi senang dijumpai.
Bahagian luarnya adalah bangunan 6 tingkat bergaya Eropah yang besar sebagai bangunannya sendiri.

Saya membawa kereta saya, tetapi tempat letak kereta juga sangat luas, jadi saya berasa selesa.

Ia sama besar dengan tempat letak kereta. Satu bangunan itu sendiri adalah semua River Hill Spa
Ia juga merupakan wakil urut Hannam-dong.

Semasa saya memasuki bilik, saya berasa seperti berada di sebuah hotel. Dari sofa, meja
Dari aksesori dalaman hingga muzik, saya dapat merasakan keanggunan berkelas.

Sofa di bahagian dalam memberikan penjelasan terperinci untuk pelanggan yang berada dalam keadaan buruk.
Ia dikatakan boleh digunakan sebagai tempat. Apabila saya bosan dengan badan dan fikiran, saya harus meminta penjelasan.

Suasana keseluruhan lobi juga bagus. Ia seperti istana Eropah,
Suasana begitu baik sehingga tidak dapat dibandingkan dengan spa hotel.

Ke mana sahaja saya pergi, saya melihat keadaan bilik mandi dan menilai tahapnya.
Itu adalah kelas mewah yang sebenar. Cuci tangan dan krim tangan juga berbau lebih baik daripada jenama mewah.
Saya sukakannya.

Terdapat teres di lobi, tetapi saya dapat melihat Sungai Han. Melihat Jambatan Dongho,
Saya teringat pemandangan. Saya fikir pemandangan malam juga indah.

Yang tidak biasa ialah terdapat halaman luar di tengah-tengah lobi bangunan ini. Di tengah
Terdapat pokok palma yang menakjubkan, dan walaupun anda berdiri di sebelah pokok ini,
Saya berasa seperti sedang bercuti.

Semasa saya menonton, tirai secara automatik dibesarkan di lobi. Di Shilla Hotel
Saya mencubanya dengan pad kawalan bilik, tetapi tirai automatik menggerakkan seluruh lobi.
Ia luar biasa dan sejuk.

Apabila saya memilih program urut Hannam-dong, kakitangan akan melihat keadaan saya dan menghidu aroma.
Mereka mengatakan bahawa ia adalah jenama aroma mewah, tetapi di Korea, ia adalah hotel yang terkenal.
Mereka mengatakan bahawa mereka menggunakannya.

Oleh kerana ini adalah lawatan pertama saya, saya memasukkan maklumat pelanggan semasa bercakap. berguna
Untuk urutan, saya memeriksa sesuatu yang mungkin alergi atau bermasalah.

Saya sangat letih hari ini sehingga saya memilih untuk berehat dan bengkak. Dupa dengan nombor yang tertera di atasnya
Saya menciumnya dan memilih aroma yang saya suka.

Setelah menjelaskan, saya bergerak ke bilik. Menggunakan keseluruhan bangunan, ia adalah bilik
Saya menggunakan lif untuk bergerak. Skala wakil urut
Saya dapat merasainya.

Bahagian dalam koridor bilik juga dipertimbangkan dengan teliti. Barang kecil diletakkan di tengah
Saya berasa seperti berada di rumah besar Amerika.

Semasa saya melintas, ruangan itu kosong, jadi saya bertanya adakah saya dapat mengambil gambar dan memberi suasana.

Terdapat juga ruang untuk dua orang, jadi saya masuk, tetapi dikatakan bahawa keluarga dan pasangan sering menggunakannya.
Suasana baik dan nampaknya lebih baik daripada kebanyakan spa hotel.

Urut Hannam-dong adalah tanaman untuk kegunaan dalaman, tetapi sangat segar dan cantik jika anda dijaga dengan betul.
Ia bersebelahan dengan tanaman segar, jadi saya berasa lebih baik sebelum saya ke spa.

Gaun yang tersusun rapi di dalam bilik terasa seperti menyambut saya.
Saya tertanya-tanya adakah loker untuk individu boleh menjadi kebaikan ini.
Ia kelihatan lebih baik dari rumah saya.

Sebaik sahaja saya berbaring di atas katil untuk merawat, saya berasa sangat gebu dan pingsan.
Masa perawatan berlalu sambil merasa sangat selesa dan sembuh.

Urutan ini dilakukan dengan meletakkan beberapa batu hangat di kawasan otot yang keras dan sejuk.
Ia dikatakan dapat merehatkan badan secara semula jadi.

Dikatakan bahawa kaki menggunakan batu topaz yang mempunyai rasa yang berbeza.
Ia berbeza dengan batu yang saya gunakan sebelumnya.

Setiap kali saya letih, tumit saya sakit, tetapi urut Hannam-dong memberi perhatian besar pada kaki.
Saya rasa saya banyak menggunakannya.

Ia sangat sejuk untuk menggosok kawasan dagu dan kuil dengan batu mawar yang hangat.
Saya mahu mengingati semua penjagaan yang saya dapat, tetapi di pertengahan
Saya tidak dapat mengalahkan tidur.

Dia memberi saya lawatan penuh setelah penjagaan selesai.
Ada bola nyanyian yang dimainkan oleh Jung Yu-mi di TV.
Sekiranya salah seorang anggota keahlian tiba-tiba berada dalam keadaan buruk, guru
Ia dikatakan memberikan terapi getaran sebagai perkhidmatan.

Ini dipanggil terapung, tetapi 200,000 won dalam 60 minit. Lampu yang berwarna sangat cantik
Saya mahu menerimanya sekali. Semasa memasuki air, badan berada dalam keadaan tanpa berat seolah-olah berada di angkasa.
Ia mengatakan bahawa saya tertidur semasa saya bangun, tetapi saya harus mencubanya lain kali.

Ada tempat yang disebut ruang santai yang dapat digunakan oleh keanggotaan, tetapi ini adalah tempat untuk pesta ulang tahun
Ia sama. Dia mengatakan bahawa ahli masih meminta sewa. Champagne sambil melihat pemandangan Sungai Han
Sekiranya anda minum, anda tidak perlu pergi ke luar negara.

Semua produk di bilik mandi berkualiti.
Produk Alchymia mempunyai aroma yang baik dan terasa enak, jadi itu tidak dapat dilupakan.

Selepas mandi, saya melihat singki, dan pengering rambut juga Dyson!
Hari-hari ini, mereka mengatakan bahawa Dyson Dry Comb baik, tetapi saya mengalaminya di sini.

Terakhir, kakitangan juga mengesyorkannya, jadi saya pergi ke bumbung untuk melihat pemandangan malam.
Sekiranya saya tidak pergi, saya hampir menyesalinya.
Dikatakan bahawa lampu menyala dari Jambatan Hangang sekitar jam 7 malam.

Selepas lawatan, saya pergi ke lobi, dan mereka memberitahu saya program yang sesuai untuk saya, jadi saya segera menempah yang seterusnya.
Sebagai acara terbuka, 스웨디시 dia mengatakan bahawa dia juga akan memberikan 20 Prodi kepada mereka yang pertama kali berkunjung pada hari kerja.

Saya menjalani urutan Hannam-dong seperti ini.
Orang yang memerlukan rehat sebenar kerana tekanan, terutama wanita hamil, di mana kebersihan dan keselamatan sangat penting,
Terdapat banyak orang yang peduli setelah melahirkan, jadi mereka yang bimbang tentang spa
Sekiranya ada, ada baiknya anda berkunjung sekali.

댓글 달기

이메일 주소는 공개되지 않습니다. 필수 항목은 *(으)로 표시합니다